onsdag 22 september 2010

Fika på jobbet

Lämnade barnen i tid på dagis idag!!
Tove och Fabian cyklade själv och Oliver ringde till Erik så dom var och hämtade Oliver.
Pratade lite med Åsa och vi bestämde att vi skulle ha koll på dom hur det gick och hålla kontakten.
Oliver var gladare idag när han kom hem och blev inte ledsen när jag frågade om Erik så i dag hade de varit med varandra i skolan.
Dom skall gå på disco tillsammans på fredag oxå.

Åkte upp till jobbet när jag hade lämnat barnen och blev kvar där till 20 i 2... så det var bara att åka och hämta barnen.
Fikade och pratade med Jenny och Karin L.
Gry åt och sov.
Skulle kopiera lite papper till mötet i morgon och självklart så gick det inte så bra... Men jag hoppas att dom får i gång maskinen igen...

Meja åkte med oss hem efter skolan.
Vi fikade te på altanen!!
Barnen lekte ute i det härliga vädret medans jag tvättade och städade av lite inne.
Fabian cyklade till biblioteket och lånade 2 böcker om ormar och ödlor. Han har fått för sig att han skall ha en orm. Men jag tycker en ödla. Så han lånade böcker så att han kunde läsa om olika ödlor och ormar.

Petter jobbade över och kom hem kl 7. Då gick jag ut och gick med Linda.
Oliver gjorde äppelpaj och Petter la Fanny och Molly som sov när jag kom hem.
Tove somnade i soffan och vi andra åt paj innan barnen gick och la sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar