måndag 25 oktober 2010

25 tim per dygn?

Idag fick vi se på när barnen dansade!!
Det var 6 glada mammor som gick in och såg på sina barn.
Tyckte så synd om de barn vars mamma eller pappa inte var kvar i omklädningsrummet.
Bilden är inte så bra men jag sitter på golvet och ger Gry mat samtidigt.

I dag har jag hunnit med en hel del.
Petter har varit hemma. Oliver var hemma från skolan för han är ännu ont i armen och mår inte bra.

Lämnade barnen på dagis var i tid!! Fanny ville inte att jag skulle gå. Hon var inte ledsen men tyckte att jag kunde sitta kavar med henne på golvet.

Åkte till Linköping och hämtade en kamera till Petter. Körde som vanligt fel... kom säkert till 500 st rödljus och ALLA var röda just när jag kom fram.
Men tillslut hittade jag fram. Åkte vidare till IKEA. Sprang in snabbt på H&M och köpte kläder till barnen som dom skall ha när vi åker på dop.
Tove och Fabian blev inte nöjda men det var väl bara för att liksom.

Åkte till byggmax och köpte pellets. Åkte vidare till Willys i Åtvidaberg och veckohandlade. Åkte hem och kom till dagis 10 i 2!! Bra jobbat.
Hem med barnen och äta mellanmål. Åkte till Stinas med Oliver Fabian och Molly.
Så nu är 3 barn nyklippta. Jätte fina blev dom alla.
Hem och äta. Petter hade maten klar!!
Åkte till stan med Tove som skulle på dans. Kom 10 min för tidigt!!
Det har vi aldrig gjort mamma sa Tove.
Hem och lämna Tove och Gry. Åkte till bowlinghallen för att träffa Jenny, Karin Hanna och Linda.
Han inte vara med så länge eftersom att dom ville gå hem tidigt i kväll.
Alltså dom som jobbade på bowlinghallen... stängde 20 min för tidigt. DÅLIGT!!
Molly sov när jag kom hem och de andra la jag.
Man kan ju nästan tro att den här dagen har haft 25 tim!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar