onsdag 27 oktober 2010

Vad glad jag blev

Oj, vad glad jag blev idag!!
Kollade bloggen och såg en kommentar. Alltid kul och vem var den i från?
Jo, Nina Blad Mamma Blad!! Min idol, min ny förebild. Hon eller hela familjen är ju bara så skön.
Varför läste hon min blogg?
Hon hade googlat på Sveriges skönaste familjer och kom då in på min blogg.
Så nu måste jag ju följa hennes blogg oxå.
Tur att man är mammaledig så man hinner med att läsa lite bloggar.

Vad har vi gjort idag då?
Lämnat barnen som vanligt, lite sent...
Kom hem vid halv 10 tiden och satte mig då vid datorn och blev kvar... skulle ha snabb städat men läste mamma Blads blogg.
Var bara hemma i 45 min sen gick jag till bvc med Gry.
Föräldragrupp med massage. Tycker det är så mysigt och Gry tyckte oxå om det.
Gick till ica och handlade. Hittade pepparkaksdeg !!
Köpte 2 paket och sen var det eftermiddagen räddad.
Baren tyckte det var kul att baka och dessutom regnade det när i kom hem från dagis.
Sen blev det lunch med Jenny och Karin. Skall bli kul att dom båda skall vara hemma och det kommer att bli roligare att börja jobba när dom oxå börjar jobba.
Hämtade barnen.
Fanny hade bakat bröd på dagis. Var jätte stolt över att få ta hem en påse med bröd som vi fikade på.
Blev taco fisk till kvällsmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar