torsdag 28 oktober 2010

Städ & Tvätt

Blev en tvätt och städ dag.
Alltid lika kul!!

Lämnade barnen i tid!! och tur var väl det så att jag han hem och städa.
Övervåningen är städad. Alla leksaker på sin plats, golvet dammsugit och tvättat.
Skall jag vara ärlig så blir det inte att jag städar så ofta uppe.
Gardiner kom upp i Fabians och Mollys rum oxå.
Städade lekrummet så nu ser man golvet igen. Rensade bland leksakerna och tog upp allt duplo lego.

Gjorde cocoskassler till kvälls mat.
Petter hade bandy med barnen och efter det blev det Robinson.

Jag skall lägga mig tidigt kväll. Nu skall jag i säng.
Har så ont i ryggen.
Molly vill att man skall bära på henne. Frågade om dom gjorde det på dagis och då sa Fanny stora Ida gör det. En praoelev. Snällt av henne men jobbigt för mig.

2 kommentarer:

  1. Nej, visst är det så när man har 2-våningshus att nedervåningen alltid är prio ett! Jag städar inte alls lika mycket där uppe som nere...

    Va gott det lät med kokoskassler, det kanske man kan få recept på??

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  2. Vi sover ju bara uppe.
    Kommer det folk så är dom ju oftast bara nere oxå.

    Skickar receptet på FB
    Kram!!

    SvaraRadera