tisdag 26 oktober 2010

UNGE TILL SALU!!

Fanny 3 år är till salu!!
Någon som vill köpa henne?
Hon kan:
- Måla om köket svart.
- Förstöra en rullgardin.
- Hoppa i sängen.
- Torka av blåbärs fläckar på vit soffa.
- Måla sig i ansiktet med svart färg.
Det som blev kvar från om målningen av köket.
- Gräva ur jord från en blomma i fönstret.
- Dra sönder ett halsband som Tove har gjort till Gry.
Det är vad hon har hunnit med idag.
Men visst är hon söt!!
Hon är inte så dyr i drift. Lever gärna på välling och kräver inga kläder.
Hon ÄLSKAR att gå naken.

Nu har jag bestämt att på måndagar skall jag bara städa här hemma efter helgen så att jag bara kan vara med Fanny och Molly på tisdagar när dom är hemma.
Typ gå till öpnna förskolan, lekparken eller träffa någon kompis till Fanny.
Man lär sig av sina misstag....
Det var ingen bra ide att åka till Linköping igår.

Jag har försökt att städa här hemma.
Fick upp gardiner i sovrummet och städade köket.

Meja var med hem efter skolan och lekte med Tove tills dom åkte på träningen.

Såg Sveriges skönaste familjer med barnen innan dom la sig.
Mamma Blad är så skön.

Nu skall jag göra det tråkigaste på hela månaden... Betala räkningar...

1 kommentar:

  1. Hej hej

    Trillade in på din blogg eftersom jag ännu inte har lärt mig låta bli att googla på Sveriges skönaste familjer. Även om de flesta skriver positivt, så skär de negativa och elaka kommentarerna som knivar. Fast vem bryr sig? (jag)

    När du skriver som du gör blir jag däremot jätteglad och hoppas att programmen skall sprida lite glädje och inspiration i höstmörkret.

    Ha det gott!!

    SvaraRadera